Η αντίθεση του συνεχούς λευκού πλωτού περιβλήματος και των πιο σκούρων κενών των υαλοπινάκων στο σχεδιασμό του νέου τερματικού σταθμού του αεροδρομίου Πάρου είναι ένα παιχνίδι φωτός και σκιάς και μια έντονη αναφορά στην κυκλαδίτικη αρχιτεκτονική.
Ο νέος τερματικός σταθμός του αεροδρομίου Πάρου σχεδιάστηκε από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας ως απάντηση στη σταθερά αυξανόμενη δημοτικότητα του νησιού του Αιγαίου.
Η εταιρεία προτείνει έναν τερματικό σταθμό με δυνατότητα εξυπηρέτησης 250 επιβατών διπλής κατεύθυνσης, με 7 γκισέ check-in και 4 σαλόνια πύλης, συμπεριλαμβανομένου ενός που θα χρησιμοποιείται ως Swing Gate. Περιλαμβάνεται επίσης αίθουσα πολλαπλών χρήσεων, αρκετοί χώροι Duty Free και F&B.
Η σχεδιαστική ιδέα πρότεινε ότι η μάζα του κτιρίου θα έπρεπε να χωριστεί σε δύο διακριτούς όγκους, για τις σχετικές λειτουργίες των Αφίξεων και των Αναχωρήσεων, με τον Πύργο Ελέγχου Εναέριας Κυκλοφορίας να υψώνεται πάνω και να τους συνδέει. Το εξωτερικό περίβλημα διαμορφώνεται με συνεχείς, ελεύθερα αναδιπλούμενους στιβαρούς τοίχους με ελάχιστα ανοίγματα, που πλαισιώνουν μεγαλύτερα, διαφανή, τζάμια, κατακόρυφα περιβλήματα. Η αντίθετη σχέση μεταξύ των λευκών σοβατισμένων συνεχών επιφανειών και των σκούρων διαφανών επιπέδων διατύπωσε μια έντονη αναφορά στην κυκλαδίτικη αρχιτεκτονική.
Η αρχιτεκτονική πρόταση της EB/ARCHITECTS για το νέο Τερματικό Σταθμό του Αεροδρομίου της Πάρου ήταν η πρώτη που παρουσιάστηκε σε Δημόσια Αρχή στην Ελλάδα με χρήση τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας.