Ρόδος: Μαθήτρια καταγγέλλει για ασέλγεια καθηγητή που της έκανε ιδιαίτερα στο σπίτι
Σε δίκη ενώπιον του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Ρόδου κατηγορούμενος για κατάχρηση ανηλίκου με χειρονομίες γενετήσιου χαρακτήρα παραπέμφθηκε από την Εισαγγελία Πλημμελειοδικών Ρόδου στην δικάσιμο της 29ης Μαρτίου 2023 ένας 53χρονος καθηγητής θετικών επιστημών.
Το εκμυστηρεύτηκε σε καθηγήτριά της
Ένα 15χρονο σήμερα κορίτσι, μαθήτρια της πρώτης Λυκείου, εκμυστηρεύτηκε τον Μάιο του 2022 σε μία καθηγήτριά της, της τρίτης τάξεως του Γυμνασίου, στο οποίο φοιτούσε και κατόπιν στη μητέρα της ότι ο καθηγητής ασελγούσε εις βάρος της κατά την διάρκεια ιδιαίτερων μαθημάτων που της παρέδιδε στην οικία, όπου διαμένει με τους γονείς της, ενώ φοιτούσε στην πέμπτη τάξη του δημοτικού. Μάλιστα, όπως διατείνεται, οι ασελγείς πράξεις εις βάρος της από τον καθηγητή συνεχίστηκαν μέχρι και την πρώτη Γυμνασίου.
Η καθηγήτριά της είχε διαπιστώσει μια αλλαγή στην συμπεριφορά της και την προσέγγισε για να μάθει έκπληκτη από τα χείλη του παιδιού το μυστικό που έκρυβε βαθιά μέσα τoυ ακόμη και από τους γονείς του.
Μάλιστα, το παιδί αποφάσισε να μην συνεχίσει την φοίτησή του στο σχολικό συγκρότημα στο οποίο εργάζεται ο εκπαιδευτικός και επέλεξε άλλο σχολείο. Η καθηγήτρια ενημέρωσε με αναφορά της την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και η υπόθεση παραπέμφθηκε προς έρευνα στην Εισαγγελία Πλημμελειοδικών Ρόδου και από εκεί στην Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Ρόδου ενώ ταυτόχρονα παραγγέλθηκε, όπως προαναφέρθηκε και διοικητική έρευνα. Στο πλαίσιο της προανάκρισης που διενεργήθηκε τρεις καθηγήτριες κατέθεσαν τα όσα τους εκμυστηρεύθηκε το παιδί.
Το παιδί περιέγραψε εξάλλου παρουσία παιδοψυχολόγου τα όσα τέλεσε εις βάρος του ο εκπαιδευτικός λέγοντας μάλιστα ότι το έκανε σαν δικαιολογία όποτε δεν καταλάβαινε ενώ περιέγραψε και πως ένοιωθε φόβο.
Τι υποστηρίζει ο καθηγητής
Ο καθηγητής αρνήθηκε τα όσα του αποδίδονται και υποστήριξε ότι την διετία 2017-2018 κατόπιν παράκλησης συναδέλφου, γνωστού στην οικογένεια, δέχτηκε να βοηθήσει την αδερφή της μαθήτριας, που φέρεται ως θύμα του, για να δώσει πανελλήνιες.
Μετά την επιτυχία του παιδιού στις πανελλήνιες και λόγω της σχέσεως, όπως είπε, με την οικογένεια που αναπτύχθηκε, δέχτηκε να βοηθήσει και την μικρότερη αδελφή της και ξεκίνησε να της παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα δύο φορές την εβδομάδα.
Υποστηρίζει ότι η ανήλικη πολλές φορές όταν τον χαιρετούσε ήταν πιο διαχυτική, ανταποκρινόμενος δε στη συμπεριφορά της μερικές φορές τη φιλούσε ως μεγαλύτερος και ως δάσκαλος στο κεφάλι. Διατείνεται δε ότι αυτό γινόταν παρουσία της μητέρας της η οποία χαμογελούσε με συγκατάβαση.
Στην αρχή της πρώτης τάξης του Γυμνασίου η απόδοσή της, όπως ισχυρίστηκε ήταν καθοδική, οπότε συχνά της έκανε παρατηρήσεις. Αρνήθηκε ότι της ζήτησε να καθίσει στα γόνατά του και χαρακτηρίζει τον ισχυρισμό αυτό ψευδή και ανήθικο προσθέτοντας ότι ποτέ στη ζωή του και σε κανένα πρόσωπο δεν έχει φερθεί με τον τρόπο που τον κατηγορούν, ούτε και έχει περάσει από το μυαλό του κάτι τόσο απεχθές και ιδιαίτερα σε παιδί. Υπέβαλε δε και σειρά μηνυμάτων που είχε λάβει από το παιδί σε ανύποπτο χρόνο πριν την καταγγελία.