Πάρος και Νάξος παίρνουν "άριστα" στις προτιμήσεις και το βαθμό ικανοποίησης των τουριστών
Πρωταθλητισμό κάνουν τα ξενοδοχεία της Πάρου, της Νάξου και της Χαλκιδικής, τη φετινή χρονιά με τους τουρίστες να δίνουν υψηλές βαθμολογίες, τοποθετώντας τα σε κορυφαίες θέσεις έναντι ανταγωνιστικών αγορών το διάστημα Ιανουαρίου – Αυγούστου 2023 και κυρίως στην κατηγορία φαγητό-ποτό.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Ινστιτούτου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ) που δόθηκαν στη δημοσιότητα, το μοντέλο «Ήλιος και Θάλασσα» σε συνδυασμό με τις παροχές των καταλυμάτων και το καλό φαγητό είναι στοιχεία που χαρακτηρίζουν, τη Νάξο, την Πάρο και τη Χαλκιδική και κερδίζουν τους περισσότερους τουρίστες, με τον γενικό δείκτη ικανοποίησης των επισκεπτών από τις αρχές του έτους μέχρι και τέλη Αυγούστου να αγγίζει το 89%.
Στο διάστημα αυτό, έναντι των ελληνικών τουριστικών προορισμών που εντάσσονται στο γενικό δείκτη ικανοποίησης, η Νάξος βρέθηκε στην πρώτη με μέσο δείκτη 89% και η Πάρος με τη Χαλκιδική στη δεύτερη με 87%.
Σε υψηλά επίπεδα ικανοποίησης ο Αύγουστος
Παράλληλα, και κατά τον Αύγουστο συγκεντρώθηκε υψηλό ποσοστό ικανοποίησης (86%) των επισκεπτών που διέμειναν στα ξενοδοχεία της Χαλκιδικής. Ειδικότερα, με την βαθμολόγηση των τουριστών παίρνει «άριστα» σε σύγκριση με δημοφιλείς αντίστοιχους προορισμούς όπως η Μαγιόρκα και η Μαρμπέγια της Ισπανίας, το Μπόντρουμ και η Αττάλεια της Τουρκίας, το Ρίμινι της Ιταλίας και η Ίστρια.
Συγκρίνοντας ακόμη και με τα ξενοδοχεία των ελληνικών προορισμών, βρίσκεται στην δεύτερη και τρίτη θέση σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες καθώς η Νάξος και η Πάρος συγκεντρώνουν υψηλότερες βαθμολογίες για τον φετινό Αύγουστο.
Εξαίρεση αποτελεί η κατηγορία φαγητό-ποτό στην οποία η Χαλκιδική διατηρεί τα σκήπτρα εντυπωσιάζοντας τους επισκέπτες της, εγχώριους και μη, με τις μοναδικές γεύσεις του τόπου.
Πιο αναλυτικά και με βάση τα στοιχεία προκύπτουν τα εξής ανά κατηγορία:
Στην κατηγορία σχέση ποιότητας-τιμής οι ξενοδοχειακές μονάδες της Χαλκιδικής αξιολογήθηκαν με ποσοστό 87%, ίδιο με εκείνο του Μπόντρουμ και του Ρουμίνι. Ακολούθησε η Αττάλεια με 86%, η Ίστρια με 84% και η Μαγιόρκα με 83% ενώ στην τελευταία θέση βρέθηκε η Μαρμπέγια με 82%.
Στην κατηγορία δωματίου στην πρώτη θέση βρέθηκαν η Χαλκιδική και το Ρίμινι με ποσοστό 88%, στην δεύτερη θέση η Μαρμπέγια με 86% και στην τρίτη θέση το Μπόντρουμ με 85%. Η Αττάλεια συγκέντρωσε 84% και η Μαγιόρκα 81% ενώ η Ίστρια 79%.
Στο κριτήριο της εξυπηρέτησης η Χαλκιδική κρατά τα σκήπτρα με ποσοστό 92%, ακολουθεί το Ρουμίνι με 90% και η Μαρμπέγια με 89%.
Στο κριτήριο της καθαριότητας στην πρώτη θέση βρίσκεται το Ρίμινι με 95% και στη δεύτερη θέση η Χαλκιδική με ποσοστό 94% ενώ την τρίτη θέση καταλαμβάνει η Ατταλεία με 90% και την τελευταία το Μπόντρουμ με 83%.
Στην κατηγορία φαγητού-ποτού η Χαλκιδική είναι στην πρώτη θέση με ποσοστό που διαμορφώνεται στο 88%. Στη συνέχεια, ακολουθεί το Μπόντρουμ με 86% και η Αττάλεια με 85%.
Αναφορικά τέλος με την τοποθεσία, οι τουρίστες κατατάσσουν τη Χαλκιδική στην τελευταία θέση έναντι των άλλων προορισμών με ποσοστό 88%. Αντιθέτως, το Ρίμινι με 94% κερδίζει τα πρωτεία στην συγκεκριμένη κατηγορία, ακολουθεί το Μπόντρουμ με 91%, η Μαρμπέγια και η Ίστρια με 90% αντίστοιχα.
Σημειώνεται ότι οι δείκτες ικανοποίησης πελατών που αποτυπώνουν το ανταγωνιστικό επίπεδο του ελληνικού ξενοδοχειακού προϊόντος, καθώς και του αντίστοιχου των ανταγωνιστριών χωρών υπολογίζονται από την ReviewPro, εταιρεία που ειδικεύεται στην μέτρηση της online φήμης των ξενοδοχείων.
Πηγή: thesstoday.gr