Τα «ναι μεν….αλλά» είναι γνωστά και στην Πάρο.
«Ναι, να γίνει το αεροδρόμιο, αλλά να προηγηθούν οι υποδομές που λείπουν».
«Ναι, να γίνει το αεροδρόμιο, αλλά να είναι μικρότερα τα κτήρια που προγραμματίζονται».
«Ναι, να γίνει το αεροδρόμιο, αλλά να λυθεί πρώτα το κυκλοφοριακό».
«Ναι, να γίνει τα αεροδρόμιο, αλλά να φτιαχτεί πρώτα νοσοκομείο».
«Ναι, να γίνει το αεροδρόμιο, αλλά προηγούνται οι σχολικές αίθουσες».
Και συμπληρώνουμε εμείς:
Και μέχρι να γίνουν τα παραπάνω, τα συμπληρωματικά έργα στο αεροδρόμιο και τα 47 εκατομμύρια ευρώ θα έχουν κάνει φτερά και κάποιοι θα πανηγυρίζουν και θα πίνουν εις υγείαν ημών των κορόιδων.
Κουτοπόνηρες τακτικές και επινοήσεις που ζυμώνονται στην τοπική μας κοινωνία και από ημερήσια πανελλαδικά μέσα ενημέρωσης, για να ενισχύσουν την προσφυγή των 22 στο ΣτΕ με τον ίδιο πάντοτε στόχο: Να παραμείνει το αεροδρόμιο της Πάρου στην τριτοκοσμική κατάσταση που βρίσκεται σήμερα.
Ας γνωρίζουν όσοι νοιάζονται υποκριτικά για την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος της Πάρου, αλλά και όσοι έχουν πέσει στην παγίδα των υποκριτών,
- ότι ο μαζικός τουρισμός έρχεται με τα πλοία της ακτοπλοΐας και όχι με τα αεροπλάνα, που κατά κανόνα μεταφέρουν ποιοτικούς τουρίστες.
- ότι τα 5/6 των επιβατών της Πάρου διακινούνται από την ακτοπλοΐα.
- ότι τα αεροπλάνα δεν μεταφέρουν αυτοκίνητα και νταλίκες που προκαλούν το κυκλοφοριακό έμφραγμα.
- ότι τα καυσαέρια των πλοίων είναι πολύ περισσότερα από αυτά των ελικοφόρων αεροπλάνων.
Εάν η Πάρος έφτασε εκεί που έφτασε, δεν έφταιξε το αεροδρόμιο, ούτε το παλιό ούτε αυτό που λειτουργεί σήμερα.
Ευθύνες για την έλλειψη προστασίας του νησιού μας έχουν όλες διαχρονικά οι κυβερνήσεις, αλλά και εμείς οι ίδιοι.
- Την αναστολή λ.χ. της έκδοσης οικοδομικών αδειών μέχρι να δούμε τι θα γίνει, τολμά κάποιος από εμάς να τη ζητήσει από την κυβέρνηση;
- Ο περιορισμός των ενοικιαζομένων αυτοκινήτων, που κατακλύζουν το νησί κατά τη θερινή περίοδο έχει υποβληθεί, ως αίτημα, στους αρμόδιους;
- Υπάρχει περιορισμός για τα ξενοδοχεία – μεγαθήρια που ετοιμάζονται;
- Έχει υποβληθεί αίτημα προς το υπουργείο Ναυτιλίας για τη μη ταυτόχρονη άφιξη των πλοίων της ακτοπλοΐας, ώστε να υπάρξει αποσυμφόρηση του λιμανιού από τους χιλιάδες επισκέπτες μας, τουλάχιστον τον Ιούλιο και τον Αύγουστο;
- Για την κατάργηση του δεύτερου περιφερειακού της Παροικιάς δεν έχουμε ευθύνες;
- Για την έλλειψη βιολογικού καθαρισμού και δικτύων αποχέτευσης στην Αλυκή δεν έχουμε ευθύνες; Εμείς δεν καταργήσαμε το έργο για λόγους μικροπολιτικής;
Επαναλαμβάνουμε: ευθύνες έχουμε όλοι και καιρός είναι να ασχοληθούμε σοβαρά και με όποιο κόστος με τις υποδομές που έχει ανάγκη το νησί μας.
Σημαντική υποδομή είναι και η ολοκλήρωση των έργων του νέου αεροδρομίου. Να μην επιτρέψουμε σε κάποιους ελάχιστους να την ακυρώσουν.