Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η παράδοση διατακτικών επιταγών, αξίας 50€ η καθεμία, σε 89 εκπαιδευτικούς της Πάρου, μέσω του ταμείου ενίσχυσης «ΣΤΗΡΙΖΩ» που δημιούργησε ο φορέας μας, σε συνεργασία με τους φορείς πρωτοβάθμιας & δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Πάρου.

Η κίνηση αυτή δεν λύνει το οξύ στεγαστικό πρόβλημα και το υψηλό κόστος διαβίωσης των εκπαιδευτικών στο νησί, αλλά αποτελεί μια ειλικρινή κίνηση εκτίμησης προς τους «συμπαίκτες» μας στην ανατροφή των παιδιών μας. Παράλληλα, άνοιξε τον δημόσιο διάλογο για τη διεκδίκηση μιας συγκροτημένης επιδοματικής πολιτικής από τον Δήμο.
Οι πόροι εξασφαλίστηκαν από:
· Τα έσοδα της συναυλίας της Νεφέλης Φασουλή (συνδιοργάνωση με τον Π.Σ. «Αρχίλοχος»).
· Τα έσοδα από τις παιδικές παραστάσεις της ομάδας «Paramana».
· Υπόλοιπο διατακτικών από την προηγούμενη θητεία της Ένωσης.
Η προσπάθεια του «ΣΤΗΡΙΖΩ» παραμένει ενεργή. Όποιος πολίτης επιθυμεί να συνεισφέρει, μπορεί να καταθέσει το ποσό της επιλογής του στον λογαριασμό.
Συνεχίζουμε να στηρίζουμε εκείνους που στηρίζουν το μέλλον των παιδιών μας.
